« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

قبل از هر حمله یا شبیخون نماز جماعت را بر پا می کرد، او حتی یک بار هم نماز جماعت را ترک نکرد.چون عقیده داشت که نماز است که ما را حفظ می کند.در فدائیان اسلام نماز اول وقت و جماعتش همیشه بپا بود قبل از انقلاب هم وقتی صدای اذان را می شنید حال چه در کوچه بود ،چه در بازار ،چه سر چهار راه،چه منزل،در هر کجا بود شروع می کرد به اذان گفتن.ر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۰
محسن پاینده

.

صبر مقدّس

وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَکَّلَ عَلَى اللهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَیْتُمُونَا وَعَلَى اللهِ فَلْیَتَوَکَّلْ الْمُتَوَکِّلُونَ (آیه12سوره مبارکه ابراهیم) و چرا بر خدا توکّل نکنیم، با اینکه ما را به راه هاى (سعادت)مان رهبرى کرده است؟! و ما به یقین در برابر آزارهاى شما صبر خواهیم کرد (و دست از رسالت خویش برنمى داریم). و توکّل کنندگان، باید فقط بر خدا توکّل کنند.»

دشمنان خدا پرستی و توحید گرایی همواره در صدد نابودی دین خدا و گمراه کردن بشر از مسیر حق و پاکی وهدایت بوده اند ،تا از این طریق به هواپرستی خود رسیده و به آمال نفسانی ودنیایی خود دست یابند،لذا در طول تاریخ همیشه بین اهل حق وباطل ستیز و مبارزه بوده و اهل معرفت وبندگی به دنبال عدالت وحق جویی و اهل غفلت نیز به دنبال تجاوز و زورگویی ،آنچه مهم است اخلاقی است که پیوسته در رفتار فرستادگان الهی در مبارزه با گمراهان وجود داشته و خداوند متعال نیز رسولانش را در این مسیر به آن دعوت می کند ، و آن صبر در راه مبارزه با طاغوت و توکل به خداوند متعال است که پروردگار همه جویندگان حق و ایمان را به آن فرا می خواند و تادر مبارزه و سختی های آن از آن کمک گرفته و درحق استوار باشند.

لذا همه ما اهل ایمان در هر عصری باید در برابر دشمنان خدا صبر کرده و با صبر و استقامت بر کیدشیاطین غالب شویم که خدا با صابران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۲
محسن پاینده

در نزدیکی سان مارکوس در ایالت تکزاس آمریکا زمینی به مساحت 16 هکتار قرار گرفته که داخل آن بیشتر از 50 جسد و جنازه بصورت برهنه و لخت در حال پوسیدن هستند. این زمین ها که به مزارع فریمن معروفند در واقع نه جای جنگ و کشت و کشتار است و نه محلی برای مجازات و شکنجه بلکه این منطقه متعلق است به مرکز انسان شناسی پزشکی قانونی در دانشگاه ایالتی تگزاس.

 

به گزارش ایران ناز: در این منطقه عجیب از دنیا محققان ودانشمندان بر روی اجساد در حال پوسیدن تحقیقات انجام میدهند و مراحل مختلف تجزیه و پوسیدن بدن انسان در طبیعت را تشریح میکنند. در سراسر دنیا تنها 5 مرکز مثلاین وجود دارد که به مزارع اجساد انسان مشهورند. اجسادی که در این مزارع رها میشوند در واقع بصورت داوطلبانه به این مرکز در جهت پیشرفت علم و دانش بشر اهدا میگردد. اطلاعات دریافتی از اجساد در حال پوسیدن بسیار به تحقیقات قضایی در مورد کشتار ها و جنایت ها کمک میکند.

عکس های هولناک از مزرعه مردگان در آمریکا

 

عکس های هولناک از مزرعه مردگان در آمریکا

 

عکس های هولناک از مزرعه مردگان در آمریکا

 

عکس های هولناک از مزرعه مردگان در آمریکا

 

عکس های هولناک از مزرعه مردگان در آمریکا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۳
محسن پاینده

بهترین تک تیر انداز کابوس شیاطین

شهید زرین پس از ان که به تنهایی یک تپه را که یک گردان از پس آزاد‌سازی آن برنیامده بود، تصرف کرد از جانب حاج حسین خرازی به “گردان یک‌نفره ” معروف شد.

تصویر بالا مربوط به منطقه بستان می‌باشد. وقتی که تک‌تیرانداز ایرانی تصمیم گرفت تا یک مانع را هدف قرار دهد و به صورت همزمان یک گلوله به لاله گوش او برخورد کرد.

موضوع از این قرار بود که این شهید و یک تک تیرانداز خبره عراقی به صورت همزمان همدیگر را هدف قرار می‌دهند و گلوله این شهید مغز تک‌تیرانداز عراقی هدف قرار می‌دهد.

تصویر او را امام خمینی(ره) دیده بود و وقتی این شهید بزرگوار به دیدار امام رفته، ایشان او را شناخته بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۳
محسن پاینده

منافقین داخلی و راه حلی که دشمن بیان نکرد!؟؟؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای انتخابات، با یکدیگر در بدگویی به ایران، مسابقه گذاشته‌اند، ضمن اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که دولت بعدی به همین تعهدات اندک برجام هم پایبند باشد، آن‌وقت هرگاه از دشمنی آمریکا سخن گفته می‌شود عده‌ای در داخل پریشان و مضطرب می‌شوند.

سومین واقعیتی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند «نامحدود نبودن ابزارهای دشمنی آمریکا با ملت ایران» بود.

ایشان خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها، سه ابزار اساسی و تأثیرگذار دارند: «تبلیغات»، «نفوذ» و «تحریم».

رهبر انقلاب با تمرکز بر موضوع تحریم افزودند: واقعیت آن است که دشمن احساس می‌کند تحریم‌ها در ضربه زدن به ایران مؤثر است البته رفتار ما هم در تقویت این احساس تأثیرگذار بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: در برهه‌ای در داخل، ضررها و ضربات تحریم را بزرگ‌نمایی کردیم همچنان‌که در مقطعی درباره‌ی آثار برداشته شدن تحریم‌ها هم بزرگ‌نمایی شد درحالی‌که تاکنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده و اگر وضع به همین منوال پیش رود، اتفاقی هم نخواهد افتاد.

رهبر انقلاب پس از اثبات تمرکز اصلی دشمن بر مسئله‌ی تحریم، یک سؤال اساسی مطرح کردند: راه صحیح مقابله با این «ابزارِ فشار و خصومت» چیست؟

ایشان در پاسخ، با اشاره‌ی مجدد به دو راهی دروغینی که آمریکایی‌ها در مقابل این سؤال ارائه می‌کنند یعنی «تسلیم» یا «فشار و تحریم» افزودند: البته یک دو راهی واقعی در این زمینه وجود دارد. یا مشکلات تحریم را صرفاً تحمل کنیم یا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، ایستادگی کنیم و بر مشکلات فائق آییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۱
محسن پاینده