« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تکلیف دولت؟

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ
تکلیف ما؟

امام خمینی( رحمة اللّه علیه): مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت -ارواحنافداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏ اى مسئولین را از وظیفه‏ اى که بر عهده دارند منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولى این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است منصرف کند
.منبع: صحیفه امام، ج‏21، ص: 327 (+ و + و +)
سؤال( نقد منصفانه):
آیا با توجه به سخن امام(ره) دولت می تواند از زیر خدمت وکار فرهنگی شانه خالی کند ؟ خارج از کشور که هدف رساندن فرهنگ و پیام اسلام وانقلاب است بماند، در داخل کشور چطور؟ دولتی که با خون شهدا و مجاهدت ها بر مبنای شرع مقدّس بپا شده تا فرهنگ کفر و شرک و طاغوت را ریشه کن کند و زیربار بندگی خدا باشد ، چه مسئولیتی در قبال اسلام و فرهنگ دین که این حکومت برای اقامه احکام آن در جهان (همان طور که امام (ره)فرمود) به لطف خدا شکل گرفته دارد؟ آیا باید مسائل فرهنگی فقط دغدغه رهبر عزیز و امت عزیزمان باشد، یا وظیفه دولت نیز می باشد؟ دولت اسلامی نکند، پس کدام دولت؟ چرا باید رئیس جمهور محترم در مورد مسائل فرهنگی بگوید دولت کار ندارد و فقط بر عهده حوزه بگذارد و به حدّ اقل کفایت کند؟ همه ما از اسلام و فرهنگ اسلام ،همه چیزمان را داریم و با فداکاری این امت حزب اللّه که برای بپا شدن فرهنگ دینی جهاد کردند و خون دادند ، بر این منصب ها تکیه زده ایم، و هستیم تا به اسلام خدمت کنیم ، آیا باید بجای دلسوزی و احساس تکلیف، رئیس جمهور محترم باید تذکر دهندگان به مسائل فزهنگی را ، بیکار و بی شغل و عصر حجری معرفی کند !!!!؟
آن هم در حکومت اسلامی!!!!!؟ جای بسی تعجب دارد که در امّتی شهید داده که به مسلمانی و بندگی خدا مشهورند، رئیس جمهور ما جرأت چنین توهین هایی را به خود دادند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من خود نیز یک طلبه هستم و از این عمل خیلی افسوس خوردم ، در کشوری که رهبرش مدام از تهاجم فرهنگی و پیچیدگی آن سخن می گوید و می فرماید: خواب از چشم من برده است، چرا مسئول دولت چنین حرکت می کند؟ در حالی که دشمن با تمام قوا در حال کار است !؟
مردم ما فهمیده اند ، امّا آیا ما نیز نباید تکلیفمان را ادا کنیم ؟ در خانه اگر لجن باشد همه می دانند که بد است وباید تذکر داد ، ولی لجن را هم از خانه بیرون برده و خانه را پاک و تمییز می کنیم.
ان شاءاللّه همه در راه خدمت به اسلام موفق باشیم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
محسن پاینده

نظرات  (۲)

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۱ ....مسعود ....
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی