« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

منافقین داخلی و راه حلی که دشمن بیان نکرد!؟؟؟

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ

منافقین داخلی و راه حلی که دشمن بیان نکرد!؟؟؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای انتخابات، با یکدیگر در بدگویی به ایران، مسابقه گذاشته‌اند، ضمن اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که دولت بعدی به همین تعهدات اندک برجام هم پایبند باشد، آن‌وقت هرگاه از دشمنی آمریکا سخن گفته می‌شود عده‌ای در داخل پریشان و مضطرب می‌شوند.

سومین واقعیتی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند «نامحدود نبودن ابزارهای دشمنی آمریکا با ملت ایران» بود.

ایشان خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها، سه ابزار اساسی و تأثیرگذار دارند: «تبلیغات»، «نفوذ» و «تحریم».

رهبر انقلاب با تمرکز بر موضوع تحریم افزودند: واقعیت آن است که دشمن احساس می‌کند تحریم‌ها در ضربه زدن به ایران مؤثر است البته رفتار ما هم در تقویت این احساس تأثیرگذار بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: در برهه‌ای در داخل، ضررها و ضربات تحریم را بزرگ‌نمایی کردیم همچنان‌که در مقطعی درباره‌ی آثار برداشته شدن تحریم‌ها هم بزرگ‌نمایی شد درحالی‌که تاکنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده و اگر وضع به همین منوال پیش رود، اتفاقی هم نخواهد افتاد.

رهبر انقلاب پس از اثبات تمرکز اصلی دشمن بر مسئله‌ی تحریم، یک سؤال اساسی مطرح کردند: راه صحیح مقابله با این «ابزارِ فشار و خصومت» چیست؟

ایشان در پاسخ، با اشاره‌ی مجدد به دو راهی دروغینی که آمریکایی‌ها در مقابل این سؤال ارائه می‌کنند یعنی «تسلیم» یا «فشار و تحریم» افزودند: البته یک دو راهی واقعی در این زمینه وجود دارد. یا مشکلات تحریم را صرفاً تحمل کنیم یا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، ایستادگی کنیم و بر مشکلات فائق آییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
محسن پاینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی