« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پیغام جدید آمریکا برای آزادی متوسلیان

ایگاه خبری ریشه:

جواد کریمی قدوسی درباره آخرین وضعیت پرونده 4 دیپلمات ربوده شده در لبنان، گفت: در شرایط کنونی چند دلیل قطعی و محکم برای زنده بودن چهار دیپلمات و اسارت آن ها در زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از پیغام آمریکایی ها به نیروهای حزب الله برای مبادله چندین تبعه آمریکایی و فرانسوی با دیپلمات های ربوده شده خبر داد و گفت: مقامات آمریکایی در پیغام خود اعلام کرده اند که برای مذاکره به منظور تبادل این دو گروه آمادگی دارند، البته بخشی از این مسائل به صورت رسمی در رسانه ها مطرح شده است، به ویژه آنکه اخیر سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که خود مسئول پیگیری آزادسازی دیپلمات های ربوده شده است.

مذاکرات دولت سازندگی برای آزادسازی متوسلیان و دیپلمات ها

کریمی قدوسی در تشریح دلایل دیگر زنده بودن متوسلیان و سه دیپلمات ربوده شده در لبنان، گفت: در دوران دولت سازندگی، چهار نیروی آمریکایی به اسارت لبنان درآمدند، آمریکایی ها به حافظ اسد رئیس جمهوری سوریه پیغام دادند که در صورت آزادی نیروهای آمریکایی؛ چهار دیپلمات ربوده شده از اسارت رژیم صهیونیستی آزاد می شوند.

وی افزود: در نهایت بدون دریافت تضمین کافی از آمریکایی ها، رئیس دولت سازندگی از حزب الله درخواست کرد که نیروهای آمریکایی را آزاد کنند که این موضوع محقق شد و آن ها آزاد شدند، اما متأسفانه ایالات متحده مانند موارد دیگر نقض عهد کرد و به تعهدات خود در این رابطه عمل نکرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: قطعا اگر تبادل به صورت فیزیکی صورت می گرفت و دو گروه در یک نقطه مبادله می شدند، امروز متوسلیان در کشور حضور داشت.
سردار احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت ایران،‌ کاظم اخوان عکاس خبرگزاری ایرنا و تقی رستگار مقدم کارمند سفارت در 14 تیرماه 1361 هنگام سرکشی از مناطق لبنان، از سوی عوامل رژیم صهیونیستی ربوده شدند.



منبع:خبرگزاری خانه ملت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۷
محسن پاینده