« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

غفلت پدرم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

وا غفلتا

می گفت :پدرم امد وفیلمی به من داد گفت :هدیه دوستمه گفته بده برای بچه هات !نگاه کردم فیلم جنسی خارجی بود این تصاویر بیچاره ام کرد به بلوع زود رس مبتلا شدم شدم برده صحنه هایی که در ذهنم بود پاک نمی شد به فساد کشیده شدم خدا ابروم و حفظ کرد وگرنه رسوا شده بودم حکم شرعی گناههمو نمی دونستم بزرگ تر شدم فهمیدم عذاب وجدان سختی گرفتم الان همش شرمندهام از کسانی که با اون ها گناه کردم و شریک گناه بودم در زندگی آیند ه ام نیز اثر کرد زندگی رو برام بی مزه می کرد حسرت های کاذب امان ازغفلت پدرم و نادانی او و حیف از پاکی ومن ، من نمی فهمیدم کوچک بودم و نیازمند راهنما کسی چیزی نگفت ..به خودتون و فرزندانتون خیانت نکنید..سعی کنیم نوای قران و دعا و پاکی در خانه بلند باشد تا گناه و صدای شیاطین راستی چقدر معرفت دینی داریم که گوشمان و چشممان را به اهل غفلت داده ایم .....؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
محسن پاینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی