« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فرزندان امام خامنه ای(دام عزه)

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 در این تصویر نیز همه پسران رهبر معظم انقلاب در کنار مرحوم آیت الله مجتهدی دیده می​شوند.

 در این تصویر نیز همه پسران رهبر معظم انقلاب در کنار مرحوم آیت الله مجتهدی دیده می​شوند.

این تصویر که به ترتیب از سمت راست: «سید میثم، سید مصطفی، آیت الله مجتهدی، سیدمجتبی و سید مسعود» پسران رهبر معظم انقلاب را نشان می​دهد در شماره ۱۲۴ هفته​نامه پنجره منتشر شد. البته این هفته​نامه نام فرد سمت چپ عکس را به اشتباه سید محسن درج کرده است

 مصطفی خامنه ای فرزند ارشد رهبر انقلاب است.پدر شهید «علی اصغر صفرخانی» فرمانده واحد «آر. پی. جی» تیپ ذوالفقار لشکر ۲۷ و سپس فرمانده گردان ویژه شهادت  که صبح روز ۱۰ تیر ماه ۱۳۶۵  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. می گوید:«علی اصغر که شهید شد آقای خامنه‌ای با پسرشان آمدند منزل ما. پسر بزرگ ایشان آقا مصطفی، هم رزم علی اصغر بود و زمان شهادت پسرم آقا مصطفی هم آنجا حضور داشته. ایشان از لحظه شهادت علی اصغر تعریف می‌کرد که: ما داشتیم از خط بر می‌گشتیم، گفتم: علی اصغر بیا برویم داخل سنگر. گفت: شما برو من الان می‌آیم. آقا مصطفی گفت: من چند قدم که رفته بودم انفجاری شد و گفتند صفرخانی تیر خورده. رفتم جلو دیدم غرق در خون افتاده و قرآنش هم کنارش افتاده بود. پسر حاج آقا خامنه‌ای به من گفت: راضی باشید من این قرآن را به یادگار بر می‌دارم». سید مصطفی داماد آیت‌الله عزیز الله خوشوقت است که همین چند وقت پیش در مکه به دیدار معبود شتافت.

m1.jpg

عکس :حجت الاسلام سید مصطفی خامنه‌ای، فرزند ارشد رهبر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

عکس :حجت الاسلام سید مصطفی خامنه‌ای، فرزند ارشد رهبر در راهپیمایی 22 بهمن

http://www.mobarezclip.com/Mobarez/Ax/Post/Mojtaba-Khamenei.jpg

سید محتبی خامنه ای فرزند دوم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در مراسم ختم والده سلهشور

عکس/ سید مجتبی خامنه ای در تشییع والده سلحشور

سید محتبی خامنه ای فرزند دوم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب

آنچه در مورد ایشان جالب است بدانید بیشتر وبسایت های ضد اانقلاب تصاویر پسر کوچکتر رهبری (سید میثم) را بجای ایشان منتشر میکنند و ظاهرا ورود پیدا نکردن فرزندان رهبری در پست ها و مناسب مختلف و دوری از حاشیه های سیاسی و اقتصادی باعث این مطلب شده است .

از راست: حجت‌الاسلام سید مسعود خامنه‌ای و آیت‌الله خرازی (پدر خانم سید مسعود خامنه‌ای)

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود خامنه‌ای فرزند سوم و حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم خامنه‌ای فرزند چهارم حضرت ایت الله خامنه ای  می‌باشند. ایشان دانش آموخته حوزه علمیه تهران بوده و سابقه شرکت در درس خارج آیت‌الله خامنه‌ای را دارند. هم اکنون مشغول تدریس در حوزه علمیه تهران می باشند و با دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی همکاری دارند.

از راست: حجه الاسلام سید میثم و سید مسعود خامنه‌ای

 سید میثم خامنه‌ای فرزند چهارم حضرت ایت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب است.  او نیز دانش آموخته حوزه علمیه تهران است و سابقه شرکت در درس خارج آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را دارند. سید میثم  مشغول تدریس در حوزه علمیه تهران می باشند و با دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی همکاری دارند.  کوچکترین فرزند آیت‌الله العظمی خامنه‌ای داماد محمود لولاچیان از بازاریان مذهبی تهران است.
دختران مقام معظم رهبری یکی از دختران ایشان همسر فرزند آیت‌الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری است که به لباس روحانیت آراسته است و ضمن تحصیل علم دین در دانشگاه‌های کشور به تدریس متون حقوقی به زبان فرانسه نیز اشتغال دارند، دختر دیگر ایشان همسر فرزند آیت‌الله باقری کنی از علمای تهران است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی