« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کشتن نفس شهید گمنام ابراهیم هادی

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ
پهلوان عارف علمدار کانال کمیل                     کشتن نفس

از پیروزی انقلاب یک ماه گذشت ، چهره و قامت ابراهیم بسیار جذاب تر شده بود؛هر روز در حالی که کت و شلوار زیبایی می پوشید به محل کار می آمد؛ محل کار او در شمال تهران بود.
یک روز متوجّه شدم خیلی گرفته و ناراحت است! کمتر حرف می زد ، تو حال خودش بود، به سراغش رفتم و با تعجب گفتم : داش ابرام چیزی شده؟ گفت : نه ، چیز مهمی نیست . امّا مشخص بود که مشکلی پیش آمده.
کمی سکوت کرد ،به آرامی گفت : چند روزه که دختری بی حجاب تو این محلّه به من گیر داده ! گفته تا تو رو بدست نیارم ولت نمی کنم!
رفتم تو فکر، بعد یک دفعه خندیدم! ابرام با تعجّب سرش رو بلند کرد و پرسید: خنده داره؟ گفتم : داش ابرام ترسیدم ، فکر کردم چی شده!؟
بعد نگاهی به قد وبالای ابراهیم انداختم و گفتم: با این قد و بالایی که تو داری ، این اتفاق خیلی عجیب نیست ! گفت : یعنی چی؟ یعنی به خاطر تیپ و قیافم این حرف و زده.
لبخندی زدم وگفتم : شک نکن!
روز بعد تا ابراهیم رو دیدم خنده ام گرفت. با موهای تراشیده اومده بود محل کار ، بدون کت و شلوار!
فردای آن روز با پیراهن بلند به محل کار اومد! با چهره ای زولیده تر ، حتّی با شلوار کردی و دمپایی آمده بود!
ابراهیم این کار را مدتی ادامه داد ، بالاخره از اون وسوسه شیطانی رها شد.
روحش شاد . برگرفته از کتاب «سلام بر ابراهیم» حتماً بخوانید تا پی به عظمت این شهید گمنام ببرید .
ما رو هم دعا کنید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
محسن پاینده

نظرات  (۱)

خوشا به سعادتشون
پاسخ:
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی