« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی »

خوش آمدید

« بیسیم چی  »

محبت خدا نشانه دارد ،ذکر
ازهیچ یک از قدرت هایی که در عالم هستندوارعاب می کنندملت ما را،مانمی ترسیم؛برای اینکه ما برای خدا قیام کردیم.«امام خمینی ره»

رسول الله(ص):هرگاه فتنه ها به شما روی آوردو محیط جامعه مانند شب تاریک سیاه گردید،پس بر شما باد تمسک بر قران،زیرا که قران شفیعی است که شفاعتش پذیرفته درگاه الهی است وگواهی است که ،شهادتش پذیرفته می شود(اصول کافی ج2 ص238)





طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تصویر جدیدترین پوستر ضد اسلامی در غرب

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ

تصویر جدید ترین پوستر ضد اسلامی در غرب

اما در مورد تصویر حجاب زنان مسلمان، نوشته شده "رجعیة، تخلف، إرهاب، تعصب" یعنی "عقب ماندگی، تروریسم و تعصب".

به گزارش شیعه آنلاین، جدید ترین اقدام ضد اسلامی که توسط دشمنان دین مبین اسلام صورت گرفته، انتشار پوستری بوده که در آن به اصطلاح حجاب ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت با یکدیگر مقایسه شده است.

در این پوستر که به زبان عربی تهیه شده، در ذیل تصویر حجاب یهودیان نوشته شده "حضارة" یعنی تمدن. در واقع تلاش شده که حجاب یهودیان نماد تمدن معرفی شود.

اما در ذیل تصویر حجاب مسیحیت هم نوشته "احترام". در این تصویر تلاش شده که نوع حجاب و پوشش مسیحیان، احترام به طرف مقابل تلقی شود.

اما در مورد تصویر حجاب زنان مسلمان، نوشته شده "رجعیة، تخلف، إرهاب، تعصب" یعنی "ارتجاع، عقب ماندگی، تروریسم و تعصب".

تهیه کنندگان این پوستر ضد اسلامی که آن را به طور گسترده و وسیع در صفحات سایت های اجتماعی منتشر کرده اند، تلاش نموده اند حجاب اسلامی را زیر سؤال برده و اصطلاحاتی منفی برای آن به کار ببرند تا اینگونه علیه دین مبین اسلام و اعتقادات اسلامی حمله کرده باشند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی